marți, 10 februarie 2015

Ce iti ofera statul......... pe scaun?!



Nu stiu altii cum sunt insa atunci cand vine vorba despre scaune, mai precis de stat pe scaun ma cam trec fiorii :)))
Ca si in reclama aceea de la televizor: ce ne ofera statul? :))) Eu raspund ca statul pe scaun este un chin, mai ales ca starea coloanei mele nu este una normala.
Colac peste pupaza locul meu de munca este de asha natura incat  mi se lipeste sezutul de el... suntem practic siamezi :)
Si arata cam asha doar ca are si spatar 

Dar ce nu as da eu sa il inlocuiesc cu un scaun de masaj



Eiii.... pasarea malai viseaza si calicu` praznic! Dar e frumos sa visezi, iar speranta moare ultima. Si cum nu lucrez la birou, ci sunt un simplu bugetar raman doar cu dorinta si speranta ca intr`o zi coloana mea sa se bucure si ea macar 5 minute de relaxare. Si asha doctorul mi`a recomandat fizioterapie si masaj :) Ce frumos ar fi ca visul sa se tranforme in realitate.
Cum o parte a timpului sunt prezenta "la datorie" adica la munca, a doua parte mi`o petrec alaturi de mica si frumoasa mea familie.
Unde te simti mai bine decat acasa? Nicaieri va spun eu!

Cat e de placut atunci cand interactionezi cu prietenii si petreci macar 1 ora in fata calculatorului... dar si mai placut ar fi sa stai atat de confortabil incat sa n iti dai seama atunci and trece timpul.
Am sa va impartasesc un mic secret: Eu si micuta mea familie ne vom muta in casuta noua, si cat de bine ne`ar prinde un scaun de birou :)
Rasfoind acest site minunat http://www.scauneonline.ro 
fiul meu a si pus ochii pe o minunatie albastra http://www.scauneonline.ro/scaune-de-birou-off712/
 
 Scaun de birou ergonomic executat cu fata si spatarul din stofa, baza si bratele din polipropilena . Produsul este prevazut cu cilindru pneumatic de ridicare/coborare. Husa de stofa a sezutului si spatarului permite sa respire corpul la contactul cu suprafata scaunului, mentinand si o temperatura optima a corpului.

Dar cum fiecare are pareri diferite eu " am ochit`o" pe lady in red :)
Scaun ergonomic de birou OFF 317 

Eiii?! Nu`i asha ca e o frumusete? 

Al doilea loc de refugiu si relaxare este bucataria. Si cum multi spun ca dragostea trece prin stomac petrec multa vreme intre oale si cratite. Si cum sotul meu este bucatar "ne ciondanim" care sa bucatareasca :)
Insa de multe ori castig caci 'armele' noastre sunt de neinvins :)
In bucatarie mi`as dori eorm acest tip de scaun 
http://www.scauneonline.ro/scaune-de-bucatarie-buc-231/

 
 Fiul meu vazand ca ma tot uit la scaune imi spune: 
- Mami dar de ce te uiti numai la scaune pentru oameni mari? Pentru copii nu sunt?
Sa stiti ca a avut o idee geniala, caci am descoperit scaune de birou pentru copii minunate





Si cum nu se poate dimineti fara aroma intensa a cafelei servita pe o masuta eleganta si savurata alaturi de persoana iubita am fost curioasa sa vad ofertele acestui site minunat  http://www.scauneonline.ro

In loc cu verdeata... a nuuuuuu... nu va ganditi la acel loc mentionat de popa :)) Eu ma refeream la locul acela cu verdeata din gradina... la oaza de liniste pe timp de vara....
Si ce este mai potrivit  decat un mobilier de gradina frumos si elegant http://www.scauneonline.ro/seturi-mobilier-terasa/

 Ce mi`a atras atentia este faptul ca produsele cumparate pot fi returnate, in ambalajul original, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Doar ca returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.
Firma va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata, cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.


 Tot ce iti doreste inimioara gasesti doar pe http://www.scauneonline.ro


 



4 comentarii:

  1. Cineva v-a copiat ideea/poza
    http://paolaivan.blogspot.ro/2015/02/intre-noi-nevertebratele.html

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos ca m`ati avertizat... din pacate am vazut :(
    poza e luata de pe internet ...nus tiu daca pot face ceva in privinta asta

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu aveti pentru ce..cred ca ii puteti scrie frumos sa stearga poza

    RăspundețiȘtergere
  4. sper sa vada cei care au organizat concursul :)

    RăspundețiȘtergere