vineri, 24 octombrie 2014

Deep Woods ----Misterios si senzual


Daca as fi fost barbat as fi ales cu siguranta acest parfum cu note lemnoase si condimentat <3
Parfumul prezinta cedru, radacina de vetiver, cardamom, rasini, feriga, muschi, ambra si scortisoara. 
Cand l`am vazut pentru prima oara pe sotul meu face-to-face (caci noi ne`am cunoscut prin intermediul internetului) avea un aer misterios si in acelasi timp senzual, iar cand m`am apropiat de el am simtit mireasma unui parfum masculin si in acelasi timp discret.
Mai tarziu am aflat despre ce era vorba :)
Privirea patrunzatoare a doi ochi verzi minunati si aroma de ambra si scortisoara m`au facut sa spun da cererii sale in casatorie dupa 2 saptamani :)
Din pacate acest parfum nu mai este de gasit, dar aceasta amintire foarte placuta ramane in gandul si sufletul meu!
Deep Woods a facut ca printul "pe cal alb" sa isi faca loc in inima mea!!



Misterios, linistit, tacut si rezistent indiferent de obstacole = exact ca o padure!!!
Asa esti tu dragul meu si de cate ori ma apropii de tine ma incearca un sentiment colesitor!! Te iubesc!!

Daca aveti si voi o parere indiferent cum este ea, despre produsele Oriflame va asteapta un concurs minunat aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu