joi, 22 mai 2014

Danone - Locomotiva vietii






Anul acesta pe 15 mai compania   DANONE cel mai bun iaurt de pe piata a implinit 15 ani

 Primele iaurturi Danone au fost produse la Bucuresti, pe data de 15 mai 1999, sub brandurile Natural si Delicios. Un am mai tarziu compania devenea lider de piata in categoria lactatelor proaspete, in Romania.
Astazi, 1 din 2 iaurturi consumate in Romania este produs de Danone, iar dobandirea si pastrarea pozitiei de lider reprezinta in sine o istorie pe care o puteti descoperi aici.

Iaurtul minune are si un site minunat lansat odata cu implinirea frumoase varste de 15 anisori, casuta virtuala care este foarte primitoare si delicioasa de la primul click`uit :)

Noua campanie http://blogalinitiative.ro ne ofera noua bloggerilor o noua provocare si anume:
"Intră pe danone.ro şi scrie pe blogul tău un articol în care să evidenţiezi trei lucruri utile sau care îţi plac la site şi câteva lucruri pe care le-ai îmbunătăţi sau le-ai adăuga în zona de conţinut".

Nimic mai simplu pentru mine care practic am crescut alaturi de acest iaurt sanatos si delicios, iar acum avand onorabila meserie de mamica, puiul meu creste sanatos si frumos.
Ce imi place la aceasta casuta frumoasa http://www.danone.ro:

--- este admirabil faptul ca se implica in multe campanii umanitare
--- ne introduce in istoria iaurtului Danone, despre care va spun drept ca nu am stiut atat de multe :) eu si fiul meu il mancam pentru ca este delicios si sanatos :)
----de asemenea imi place enorm de mult sectiunea in care ne prezinta fiecare iaurtel in parte :)
----  am aflat ca se pot face o data pe saptamana vizita la fabrica Danone: sincera sa fiu tare mult as vrea sa fac o vizita la fabrica sa vad si eu cu cohisorii mei ce se intampla in spatele acestor iaurtele. Poți astfel cunoaste angajații Danone și vei urmări alături de ei Drumul calității pe care bunătatea laptelui se transformă în iaurtul preferat de milioane de consumatori români.



Ce as schimba la acest site? eu spun ca NIMIC, doar as adauga sectiunea de newsetter, astfel am putea sa aflam fiecare toate noutatile si promotiile interesante :)

 Si cum va spuneam piticul meu de 4 anisori este un mare fan al iaurtelelor Danone, iar drept dovada:



 Chiar daca sunt mic am compus cu ajutorul bunicului meu o strofa pentru voi:

Sunt dolofan, dragut si mic,
DANONE ma ajuta ca sa cresc
Sa ma dezvolt, sa fiu voinic
Oferindu`mi vitaminele ce`mi lipsesc!

LA MULTI ANI Danone!! Sa cresteti mari si voinici!!
Va pupa fanul vostru nr 1 Dovlecel!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu