vineri, 30 mai 2014

Capsuni cu ciocolata

Acest desert l`am facut destul de repede, iar cel mai fericit a fost prichindelul meu Luca :D
Muza mea a fost distinsa doamna Liana Toma http://pemasadinbucatarie.blogspot.ro/2013/06/capsuni-trase-n-ciocolata.html
Multumesc pentru reteta stimata doamna!


Nu este greu deloc :)

Ingrediente:
500 gr capsuni
1 tableta de cocolata cu crema de capsuni ( am vrut sa vad ce aroma au :d )
1 lingura ulei

Mod de preparare:

Am topit ciocolata pe bain-marie impreuna cu lingura de ulei, iar capsunii i`am curatat de codite, i`am spalat si i`am sters cu un prosop absorbant. Apoi i`am "tras in teapa" :))) am pus o scobitoare pentru a`i putea tine si a`i inveli in ciocolata :D

Iar rezultatul este acesta :




Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu