duminică, 10 iunie 2012

Iubirea adevarata

De cate ori poti sa iubesti cu adevarat intr`o viata? Hm....nu este greu raspunsul deloc...unii ar spune ca iubirea adevarata o gasesti doar o data in viata...eu insa spun ca nu sunt de caord cu aceasta "teorema'

Prima mea iubire adevarata este sotul meu, pe care l`am cunoscut pe internet si din prima mi`am dat seama ca el este alesul meu de`o viata...si desi toata lumea ne spunea ca nu vom reusi in ciuda lor relatia noastra este minunata...si avem alaturi un puisor mic si scumpel, rodul dragostei noatre Luca-Matei

Iubirea adevarata mai ia si o alta forma...DIVINA...iubirea fata de propriul copilas....acea fiinta, care prinde viata in burtica ta. E o dragoste nemarginita si neconditionata. Eu mi`as da si viata pt minunea mea si toata viata am sa ii multumesc lui Dumnezeu ca ne`a dat aceasta oportunitate sa iubim pana la moarte!

 Familia mea - a treia mare iubire a mea si adevarata. Datorita lor eu traiesc si la randul meu sunt mamica si sotie. Pt ei as face orice sa stiu ca le este bine si nu le lipseste nimic. 

 EI sunt iubirile mele adevarate pe care am sa ii pretuiesc toata viata mea si pt care imi dau si viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu