marți, 8 mai 2012

Pizza la tigaie

Intr`o zi mi se facu pofta de pizza si cum butelia nu mai avea mult si se termina mi`am zis sa fac ceva usor si rapid....am cautat pe internet o reteta de pizza la tigaie si `am pus`o in aplicare :D
Sa vedeti ce a iesit :)

Ingrediente:

2-3 carnati ( sau salam orice doriti)
jumatate de ceapa alba
6-7 felii de paine
3-4 feliute de cascaval Hochland
7  masline nesarate ( sau cate doriti)
lapte (pt a inmuia painea)
si daca vreti puteti taia si jumatate de ardei gras
1-2 oua

Mod de preparare:

Cele 6-7 felii de paine se farmiteaza intr`o tigaie mare, se toarna putin lapte si se preseaza bine


Apoi se adauga toate ingredientele, iar deasupra se pun ouale batute si feliutele de cascaval

 Se lasa la foc mediu acoperita cu capac timp de 10-15 minute

Si iata rezultatul



Pofta buna!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu